Agenda

13.00–14.00 Rejestracja
14.00–14.10 Wprowadzenie, Anna Jędrocha prezes SKKP
Prowadzenie konferencji, dr Janusz Majewski, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
14.10–14.40 Znaczenie marki w marketingu terytorialnym, dr Katarzyna Liczmańska, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
14.40-15.10 Badanie wartości marki miasta, dr hab. Adam Grzegorczyk, prof. nadzw. AFiB Vistula oraz WSPMiSB w Warszawie
15.10–15.30 Kraków w świetle badań nad marką miasta – Adam Mikołajczyk, Europejski Instytut Marketingu Miejsc - Best Place
15-30–15.45 Przerwa kawowa
15.45-15.55 Marka turystyki biznesowej w rozwoju rynku spotkań biznesowych w Polsce 1997-2016 – wybrane aspekty przedstawi via Skype z Kazachstanu Sławomir Wróblewski, Narxoz University, Ałmaty
15.55-16.15 Wiodące marki międzynarodowe w przemyśle spotkań według rankingu ICCA. Światowi Liderzy - Centra Kongresowe i Miasta – Anna Górska, EXPO XXI Warszawa
16.15-16.35 Wpływ przygotowań do International EXPO na markę Łodzi  - Agnieszka  Pietrzak, EXPO 2022, Łódź, Poland
16.35–16.55 Wyzwania dla Programu Ambasadorów Kongresów Polskich – prof. dr hab. inż. Marek Pawełczyk, Politechnika Śląska, Przewodniczący Kapituły Programu Ambasadorów Kongresów Polskich
16.55–17.45 Panel dyskusyjny „Czy branding w turystyce biznesowej się sprawdza?”.
Moderator dr hab. Piotr Zmyślony, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Zaproszeni:
Dawid Lasek, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Sportu i Turystyki,
dr Wojciech Fedyk prezes Polskiej Organizacji Turystycznej,
Rafał Perłowski, dyr. Wydziału Promocji i Turystyki, Urząd Miasta Krakowa,
Elżbieta Krzyżanowska, Kierownik Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej, Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego
Anna Jędrocha prezes SKKP
17.45-18.00 Podsumowanie, prof. dr hab. Adam Grzegorczyk

PATRONAT HONOROWY

 


MIEJSCE - EC1


zobacz więcej

PRELEGENCI

zobacz wszystkich